اتاق اینترنت

مرکز خدمات مرتبط با اینترنت

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام جونشو نثار کرده قربون یار کرده

متن آهنگ جونشو نثار کرده قربون یار کرده حجت اشرف زاده

جونشو نثار کرده قربون یار کرده؛ دوماد غزال عشقو با دل شکار کرده !♫!

 آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام جونشو نثار کرده قربون یار کرده

۲۹ شهریور ۰۲ ، ۱۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «نفس بکش کنار من هوا پر از شراب شه»

متن آهنگ نفس بکش کنار من هوا پر از شراب شه فرزاد فرزین

نفس بکش کنار من هوا پر از شراب شه که حال مردم جهان تو هر نفس خراب شه
نفس بکش تو هر نفس هوای شهرو پاک کن راه برو کنار من یه کشورو هلاک کن
از رد بوی عطر تو کوچه به باغ میرسه موهاتو روشن میکنی شب به چراغ میرسه
چشماتو میبندی ببین دنیارو خواب میبره یه کوچه گریه میکنی یه شهرو آب میبره
آغوشتو وا میکنی به هر محال میرسم از پیچ و تاب موی تو من به شمال میرسم
قدم بزن کنار من تا این یخ من آب شه تا قد تنها چند قدم دنیا برام جذاب شه

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «نفس بکش کنار من هوا پر از شراب شه»

۲۰ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

تعامل با انواع نمایش + مقایسه با بوفه


در میان انواع اقلام چوبی خریداری شده برای منزل، ویترین ها و انواع بوفه ها از جمله دسته بندی هایی هستند که انتخاب و خرید آنها به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد زیرا تاثیر بسیار زیادی بر محیط زیست می گذارد.  Buffet and showcase for reception of the bride دکوراسیون جذاب خواهد بود. بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند که وسایل و وسایل را در مکانی مشخص و منظم قرار دهند و به همین دلیل همیشه تمایل به خرید ویترین برای خانم ها وجود دارد و از مدل های متنوعی از دکوراسیون چوبی و غیر چوبی برای تزیین منزل استفاده می شود. .

معروف ترین ویترین های خانه

نمایشگاه یا فروش از جمله وسایلی است که در خانه های ایرانی به چشم می خورد و برای تزیین جعبه ویترین می توانید از انواع زیورآلات و خوراکی ها و وسایل منزل استفاده کنید. در زیر نمونه های بسیار زیبا و کاربردی طراحی خانه را برای شما قرار داده ایم، امیدواریم از مشاهده این فروش ها لذت ببرید. نمایشگرها در بسیاری از مدل های کلاسیک و مدرن موجود هستند و شما می توانید مدل مناسبی را متناسب با سبک داخلی خانه انتخاب کنید.

انواع ویترین

دکوراسیون خانه با ویترین چوبی

نمایشگاه مدرن

کابینت هایی با ساختار ساده معمولاً مدرن نامیده می شوند. مبلمان بوفه مدرن و آثار هنری معمولاً ساده تر، با نقوش کوچکتر و تأکید بر نمایش ظروف شکمی و زیور آلات هستند. این سبک از بوفه به عنوان اقلام و محصولات جدید ساخته شده برای خانه های سبک مدرن طرفداران زیادی دارد. قیمت فروشگاه مدرن بسته به سایز و طرح مورد نظر از 5 میلیون تومان شروع می شود.

منبت کاری شده یا منبت کاری شده، دارای پایه و تاج ظریفی هستند و ظرافت طراحی این دستگاه را در کلاس کلاسیک قرار داده است. مراقب باشید، اگر سبک داخلی کلاسیک دارید، یک کابینت کلاسیک بخرید. قیمت ویترین کلاسیک بسته به سایز و طرح از 8 میلیون تومان شروع می شود.

بوفه عروسی 3 طبقه چوبی

بوفه چوبی 3 طبقه

نمایش چوب برنزکوب

ارائه سلطنتی

این بوفه ها بسیار کاربردی و تزئینی هستند و برای یک محیط سلطنتی عالی هستند. در مدل های کوئین شاهد منبت کاری های ظریف و غنی و برنزی مجلل هستیم، این سبک ویترین ها بسیار لوکس و فوق العاده به نظر می رسند، بهترین انتخاب برای کسانی است که عاشق تجمل هستند. قیمت این سالن ها از 10 میلیون تومان شروع و بسته به سایز و نوع مدل افزایش می یابد.

ویترین کلاسیک ساخته شده از برنز از انواع ویترین

تفاوت بوفه با بوفه چیست؟

به طور معمول، ویترین به محصولی با چندین طبقه و درهای شیشه ای اشاره دارد. هیچ قسمتی جز قاب اصلی و کف ندارد، اما بوفه ها معمولاً علاوه بر واحد نمایشگر شامل کابینت یا کشو می شوند. به گفته بسیاری از مصرف کنندگان، ویترین و انواع آن منحصر به فردتر و شیک تر از بوفه است، محل ویترین ها معمولا در اتاق پذیرایی خانه است و وسایل تزئینی و ظروف گران قیمت روی آن قرار می گیرد، می توان بوفه ها را در اتاق قرار داد. اتاق نشیمن خانه یا اتاق نشیمن. دارای کشو یا کابینت است تا بتوانید وسایل زیادی را در آن قرار دهید پس برای خانه های کوچک مناسب است.

بهترین مکان برای بوفه در خانه کجاست؟

خوب، از انواع ویترین ها که بگذریم، باید به این فکر کنیم که بهتر است بوفه را در کجای پذیرایی قرار دهیم. بوفه نیز باید به دیوار وصل شود و بین دیوار و بوفه فاصله نباشد. برای اینکه نمای زیبای ویترین را به عنوان نقطه کانونی حفظ کنید، بهتر است آن را در اطراف آن ساکت نگه دارید. در زیر به چند فضای مناسب برای قرار دادن بوفه در پذیرایی منازل می پردازیم. شما می توانید از بین این فضاها بر اساس طراحی و خلاقیت منزل خود بهترین فضای ممکن را برای بوفه و وسایل منزل خود انتخاب کنید.

نمایش پنجره در کنار میز ناهارخوری

بهترین مکان برایبوفه و ویترین پذیرایی عروس تانیل چوب در برخی از خانه های بزرگ نزدیک میز غذاخوری است. زیرا ظروف در بوفه شرکت استفاده می شود. اگر بوفه و میز ناهار خوری نزدیک به هم باشند، چیدمان ظروف روی میز ناهارخوری راحت تر خواهد بود.

یک مکان نمایش مناسب در گوشه پذیرش

برخی از نمایشگرهای سبک عتیقه را می توان در گوشه اتاق قرار داد تا نقطه کانونی زیبایی در گوشه خانه ایجاد کند. در این قسمت Side Panel به صورت افقی قرار گرفته و محتوای داخل آن به وضوح قابل مشاهده است.

یک نمایشگر بین مبلمان قرار دهید

بوفه  تانیل چوب خانه را کجا بگذاریم؟ می توانید میز کناری را بین مبلمان قرار دهید. برای مثال اگر یک میز کناری شیک بین مبل تک نفره و مبل قرار دهید، استایل خانه شما بسیار شیک و عالی خواهد بود.

نمای شی گرا

اگر در خانه تان بشقاب های شیشه ای و سرامیکی زیادی دارید و می خواهید آنها را کنار هم بچینید، اما نمی دانید آنها را کجا بگذارید، بهتر است به جای گذاشتن فویل، تخته خود را اینجا بگذارید. دیوار مقابل مبلمان است. بوفه به عنوان مرز بین لابی و بالکن عمل می کند. این دیوار را به مکانی خاص تبدیل می کند و در عین حال زیبایی ظروف شما را بیش از پیش به نمایش می گذارد.

با بوفه لوازم آرایشی چه کنیم؟

برخی از انواع نمایشگرها، بوفه ها و کنسول ها به خودی خود به قدری زیبا و زیبا هستند که نیاز به نمایش دستگاه های متعدد شما در خدمت شما نیست و در واقع اصلا دیده نمی شوند. پیشنهاد ما استفاده از چند وسیله تزئینی و کاسه تزئینی برای نمایش است. اگر نمایش مجسمه، ظروف تزیینی و لوازم تزیینی در اولویت شماست، بهتر است از رنگ متضاد برای آنها و بوفه و نمایشگر استفاده کنید تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند. مجموعه ای که برای انواع نمایش های خانگی استفاده شده است.

۱۴ شهریور ۰۲ ، ۱۵:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

انواع پروتز سینه

پروتز سینه یک عمل ترمیم سازی و نوسازی بافت پستان از راه بزرگتر و حجیم کردن آن است که یکی از پراستفاده ترین و محبوب ترین جراحی های زیبایی در میان خانم هاست.

پروتز سینه

پروتز سینه برای افرادی که به صورت مادرزادی سینه های غیرطبیعی و نامقارن دارند ، کسانی که به علت شیردهی و بارداری و یا افزایش سن بافت سینه شان تحلیل رفته و کوچک شده ، زنانی که به علت عوامل ژنتیکی یا لاغری و یا کاهش وزن بافت پستان کم و یا افتاده ای دارند ، کسانی که به علت بیماری سرطان سینه ، پستان خود را از دست داده اند مناسب و مورد استفاده قرار می گیرد.

پروتزهای سینه از جنس ، ترکیبات ، شکل و اندازه های متفاوتی ساخته شده اند که از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی با یکدیگر نخواهند داشت ولی از لحاظ میزان برش ، لمس و احساس طبیعی ، هزینه جراحی ، طول عمر با یکدیگر فرق دارند و جراح متخصص با توجه به وضعیت و خواسته بیمار یکی از آن ها را گزینش و استفاده می کند.

این موضوع با محصولات ژل هیالورونیک اسید هم تغییراتی داشته است. ژل رووفیل و همچنین ژل پروفایلو از جمله شرکتهای پیشرو بوده اند.

انواع پروتز سینه از نظر جنس و ترکیبات تشکیل دهنده

پروتز سینه سیلیکونی:
این نوع پروتز از مواد متفاوت سیلیکون تشکیل و درست شده است و مشابه ژل لغزنده و چسبناک می باشد. به علت ایمنی بالا و آسیب پذیری کمتر این پروتزها ، گویا ظاهراً گزینه اول زنان جهت پروتز سینه می باشد. علت این مساله مشابه بودن پروتزهای سیلیکونی به بافت سینه است. همچنین در زمان آسیب و ضربه دیدن پروتزهای سیلیکونی به طور کامل تخلیه و محو نمی شوند و ژل داخل پروتز به قسمت های پیرامونی و یا سایر لایه ها وارد خواهد شد. اگر از این نوع پروتز جهت جراحی زیبایی پستان استفاده شود ، بررسی منظم وضعیت بیمار به وسیله ی جراح متخصص مساله ای الزامی خواهد بود. سن مناسب برای استفاده از پروتز سینه سیلیکونی حداقل 22 سال می باشد.جوان ایرانی (irjavan.com)

امتیازات:

ـ لمس طبیعی تر

ـ دارای حداقل ریسک تخلیه ناگهانی

ـ رسیک چروک و ناهموار شدن کمتر

عیوب:

ـ احتیاج به بررسی و نظارت منظم و زیاد

ـ نیاز به برش و شکاف زیادتر روی پوست

ـ احتمال پارگی فاقد نشانه

ـ هزینه بالا

کسانی که عمل پروتز سینه سیلیکونی انجام می دهند ضروری است که سه سال پس از جراحی ام آر ای انجام دهند و پس از آن به فواصل هر دو سال یکمرتبه ضروری است جهت معاینه پاره شدن بدون علامت پروتزهای سیلیکونی ام آر ای انجام دهند و به پزشک خود مراجعه کنند.

پروتز سینه آب نمکی
پروتزهای سینه آب نمکی با آب نمک یا سالین ساخته شده اند و گرد می باشند. این پروتزها دیواره ی سیلیکونی نفوذناپذیری دارند ، از پروتزهای سیلیکونی محکم تر و سخت تر بوده و در زمان پارگی و صدمه دیدن کاملاً تخلیه و صاف می شوند و مواد داخل آن ها در خلال یک پروسه ی طبیعی جذب خود بدن خواهد شد. به علت وجود این مواد به صورت طبیعی در درون بدن ، در صورت پارگی مشکل و خطری جهت سلامتی و ایمنی بدن به وجود نخواهند آورد. سن مناسب برای استفاده از پروتزهای سینه آب نمکی حداقل 18 سال است.

امتیازات

ـ احتیاج به بررسی و نظارت کمتر

ـ احتیاج به برش و شکاف کمتر روی پوست

ـ هزینه کمتر

عیوب:

ـ رسیک چروک شدن و ناهمواری زیادتر

ـ رسیک تخلیه ناگهانی

ـ لمس غیرطبیعی تر

ـ امکان تاثیر زیادتر روی بافت پستان

پروتزهای سینه ثابت
پروتزهای ثابت در صورت پارگی هرگز تغییر شکل نخواهند داد و از بین نمی روند. این پروتزها دارای شکل بوده و در ناحیه تحتانی خود برآمدگی زیادتری دارند. فشردگی سیلیکون در این دسته از پروتزها بیشتر بوده از این رو محکم تر و سخت تر می باشند. برجسته ترین نقص این نوع پروتزها این است که جهت قرارگیری در پستان نیاز به شکاف و برش زیادتری روی پوست دارند.

انواع پروتز سینه از نظر فرم ظاهری

پروتز سینه قطره اشکی:
پروتز سینه قطره اشکی برای کسانی که دوست دارند شکل ظاهری سینه شان جلوه ای طبیعی و عادی تر داشته باشد مناسب است. همچنین این نوع پروتز برای افرادی که بافت پستان ندارند و بافت پستانشان کوچک است و کسانی که سینه نامتقارن و یا غیرطبیعی دارند پروتز سینه قطره اشکی به کار گرفته می شود.

پروتز سینه گرد:
پروتز سینه گرد برای زنانی که تمایل دارند پستان های برآمده ای داشته باشند بیشتر مورداستفاده قرار می گیرد. از طرفی افرادی که دوست دارند پروتز سینه شان بافت و فرم نرم و بهتری داشته باشد اغلب گزینه مناسبی خواهد بود.

انواع پروتز سینه از نظر حالت و میزان برجستگی

ـ پروتز با برآمدگی خیلی زیاد

ـ پروتز با برآمدگی زیاد

ـ پروتز با برآمدگی کم

پروتز سینه خارجی

در صورتی که تمایلی به عمل جراحی و به کارگیری پروتزهای سینه درونی ندارید ، یک راهکار مناسب دیگر به کارگیری پروتزهای سینه خارجی می باشد که احتیاجی به جراحی ندارند. با آن که در بعضی حالات این نوع پروتزها موجب آلرژی پوستی ، تعرق ، خارش و … می شوند و ممکن است از هم جدا شوند؛ با این وجود به کارگیری این نوع پروتزها ساده ترین و فوری ترین راه حل جهت افزایش حجم و بزرگ کردن بافت بیرونی پستان ها می باشد.

https://irjavan.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

۱۲ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

چگونه هوش مالی کودکان را افزایش دهیم؟


هرکسی باید در موقعیت های مختلف زندگی و در زمان های مختلف تصمیمات مالی متفاوتی بگیرد تا در شرایط مالی مناسب قرار گیرد. این امر با تقویت هوش مالی افراد در گروه های سنی مختلف امکان پذیر است. با کسب دانش و مهارت های مالی، فرد می تواند در اموری مانند ایجاد تعادل در درآمد و هزینه ها، پس انداز برای شرایط اضطراری یا بازنشستگی و برنامه ریزی مالی بلندمدت عملکرد بهینه ای داشته باشد. آموزش این مهارت های مالی می تواند از سنین پایین شروع شود.

یکی از مشکلات اصلی بسیاری از والدین به ویژه پدران این است که چگونه فرزندان خود را در مسیر استقلال مالی قرار دهند.

وقتی فرزندان به دنیا می آیند، بدون آگاهی و اطلاعات مالی به دنیا می آیند، وظیفه والدین به ویژه پدران است که این کودکان را در این مسیر راهنمایی کرده و به آنها آموزش دهند.

به گفته رابرت کیوساکی، کارشناس و نویسنده معروف مالی، «آزادی مالی یک فرآیند روانی، عاطفی و آموزشی است»، به این معنی که والدین، به‌ویژه پدران، باید دانش مالی خود را از نظر ذهنی، عاطفی و آموزشی به درستی دریافت کنند. به فرزندان خود آموزش دهند.

والدین به اشتباه فکر می کنند فرزندانشان بعداً با بزرگ شدن فرصت حل مشکلات مالی را خواهند داشت! در واقع والدین نمی خواهند با درگیر شدن در مسائل مالی دنیای کودکی زیبای فرزندانشان را خراب کنند.

اما حقیقت این است که تقویت و فعال سازی هوش مالی کودکان در دوران کودکی می تواند به آنها در آینده کمک زیادی کند و آینده مالی حرفه ای کودکان را به کلی تغییر دهد.

افرادی که در دوران کودکی در مورد مفهوم کار و شغل یا ارزش واقعی پول یا پس‌انداز توصیه نمی‌شوند، بعداً به راحتی در پیشنهادات مالی وسوسه‌انگیز سرمایه‌گذاری کاذب می‌کنند، زیاده‌روی می‌کنند و همیشه به دیگران بدهکار می‌شوند.

فرزندان ما وارد جامعه می شوند اما قوانین ساده خرید و فروش را نیاموخته اند. هوش مالی رابطه منطقی بین درآمد و هزینه را آشکار می کند. هرچه هوش مالی فعال تر باشد، به افراد کمک می کند تا ایده هایی برای کسب درآمد بیشتر، سرمایه گذاری مناسب و به موقع، پس انداز یا خرج کردن و مهمتر از همه شناخت وضعیت مالی مناسب و نحوه غلبه بر بحران مالی پیدا کنند. این است که به شما کمک کند آن را پیدا کنید. .

راه های زیادی برای آموزش پول و امور مالی به کودکان وجود دارد. در اینجا به چند مورد مهم اشاره می کنیم.

کودکان را با پول آشنا کنید و آنها را قادر به درک و تشخیص ارزش پول از همان ابتدا کنید.

با آموزش صحیح در مورد پول می توانید دانش و مهارت پیروزی های مالی کودک را تضمین کنید و در واقع بهترین توانایی ها و قدرت را در زندگی آینده او تقویت کرده اید و رشد داده اید.

بگذارید فرزندانتان از همان ابتدا بدانند که پول و ثروت گرانبها است و خداوند ثروتمندان را دوست دارد. بهتر است از زمانی که فرزندانتان بسیار کوچک هستند (بین 3 تا 4 سال) شروع کنید و تفاوت بین سکه های پول کشور را به آنها آموزش دهید.

سپس برای آنها قلک تهیه کنید تا پول کاغذی و سکه جمع آوری کنند که حس پولدار بودن را در کودکان ایجاد می کند.

بعد از اینکه کودک شروع به پس انداز کرد، اجازه دهید هر کاری که می خواهد با پولش انجام دهد. در این صورت متوجه خواهید شد که با یک پس انداز کوچک می توانید چیزهای کوچکی بخرید و با یک قلک پر از پول می توانید چیزهای خاص و ارزشمندی بخرید و بنابراین اهمیت پس انداز را درک خواهید کرد. وقتی فرزندانتان بزرگتر شدند، می توانید تفاوت بین خواسته و نیاز را برای آنها توضیح دهید.

از ابتدا، نقاط قوت شخصی مانند پس انداز پول، دستیابی به اهداف خانوادگی و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. با فرزندتان

به آنها یاد دهید که پس انداز کنند و پول جمع کنند.

آیا پولی را که در 8 سالگی به دست آورده بودید به توصیه والدین خرج کردید؟

بنابراین، پس انداز کردن یکی از مهارت هایی است که باید به کودک خود آموزش دهید.

از ابتدا و به موقع شروع کنید، با در نظر گرفتن اینکه شرایط برای کودک چندان سخت نیست، ایجاد شرایط متعادل باعث می شود او شما را بپذیرد و پاسخ مثبت بدهد.

به عنوان مثال، در خانه قانون بگذارید که کودکان باید حداقل 10٪ یا بیشتر از پول خود را پس انداز کنند. این پول را می توان با انجام کاری در خارج از خانه به دست آورد یا می توان آن را از کمک هزینه ماهانه جدا کرد.

یا مثلاً 3 قلک شیشه ای در اختیار کودک قرار دهید که هر قلک برای یک هدف خاص، مثلاً یکی برای پس انداز و پس انداز، دومی برای خرید اسباب بازی، سومی برای هدیه دادن و هدیه دادن یا هزینه مدرسه. وقتی فرزندتان برای انجام کاری پول به دست می آورد، او را تشویق کنید که پولش را در سه قلک بگذارد. یک کودک باید یاد بگیرد که حساب خود را به عنوان یک چیز اساسی و مهم کنترل و مدیریت کند.
 

حسابی به نام فرزندتان باز کنید

به عنوان یک حساب پس انداز، یک حساب بانکی می تواند به کودکان نشان دهد چگونه پول خود را پس انداز کنند. تفاوت حساب بانکی با قلک در این است که در حساب های بانکی کودکان پس انداز پول را نیز یاد می گیرند. آن پول می تواند پول درآورد. برای انتخاب نوع حساب بانکی می توانید جدول نرخ سود بانکی را به آنها نشان دهید و از آنها بخواهید یکی از حساب ها را انتخاب کنند. این جداول را می توانید در تمامی شعب بانک های کشور پیدا کنید.

اگر فرزندتان را به بانک ببرید، او در آینده دستاوردهای مالی خود را بهبود می بخشد و در نتیجه استقلال، اعتماد به نفس و احساس مسئولیت او را افزایش می دهد.

فرزندتان را تشویق کنید تا به اهداف مالی خاصی دست یابد.

به طور مداوم از کودک خود دعوت کنید تا لیستی از چیزهایی که باید بخرد تهیه کند و بنویسید که چقدر طول می کشد تا آن چیزها را تهیه کند. به عنوان مثال، یک اسباب بازی یا اسکیت بخرید و مطمئن شوید که آنقدر گران نیست که توانایی خرید آن را نداشته باشند.

تجسم و تعیین هدف انگیزه او را برای پس انداز پول افزایش می دهد.

پس از تشویق کودک به پس انداز، اکنون می توانید مبلغ مشخصی را تعیین کنید تا پس از رسیدن به آن مبلغ به او پاداش دهید.

باید کودکان را به پس انداز تشویق کنید تا زودتر و قبل از پیری به اهداف بزرگ خود برسند و دیگر اهداف برایشان جذاب نباشد.

چگونه آگاهی مالی کودکان شیراحمدی را افزایش دهیم؟ 12

کودکان به طور منظم کمک هزینه دریافت می کنند.

به فرزندتان به طور منظم تغییر و پاداش برای پس انداز بدهید، آزمایش ها نشان می دهد که پاداش ها مهم تر از پولی است که بچه ها خودشان به دست می آورند. پول جایزه منظم به کودکان نشان می دهد که چگونه به طور منظم پس انداز و خرج کنند، که باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس آنها می شود. البته این موضوع که چه میزان نفقه کودک باید داده شود در اولویت قرار دارد و میزان آن باید بر اساس سن، موقعیت و مسئولیت کودک تعیین شود.

بچه ها را تشویق کنید تا خودشان پول به دست آورند.

راه های آسانی را برای کسب درآمد به آنها پیشنهاد دهید، مانند انجام کارهای روزمره خانه و خانواده، یا حتی آنها را تشویق کنید که بیرون از خانه به دنبال کار بگردند، مانند نظافت حیاط، و مشاغلی که برایشان ایمن و حتی آموزشی است. اکثر مردم، به خصوص سالمندان و سالمندان محله ما، به خدمات بسیار ساده ای نیاز دارند که هر بچه باهوشی بتواند پایه ای برای آن بسازد و از آن درآمد کسب کند. کارهایی مانند گذاشتن زباله ها در بیرون از خانه، تمیز کردن خانه یا حتی صحبت با آنها و گذراندن وقت با آنها می تواند از این فعالیت ها باشد. این می تواند یک فرصت فوق العاده برای فرزند شما باشد، نه تنها برای کسب درآمد، بلکه برای کمک به افرادی که به چنین کار و خدماتی نیاز دارند.

از طریق سرگرمی بازی به آنها  دوره هوش مالی کودکان زهرا شیراحمدی را بیاموزید.

چگونه از طریق بازی هوش مالی کودکان را فعال کنیم؟

کودکان را به انجام بازی هایی هدایت کنید که بر مسائل مالی تمرکز دارند و شامل تصمیم گیری های مهم و استراتژیک می شوند.

انجام بازی ها می تواند راه خوبی برای توضیح مفهوم ریسک و پاداش باشد که می تواند منجر به گفتگو در مورد بازار سهام شود.

تقویت هوش مالی کودکان از طریق بازی باعث می شود که این موارد ناخودآگاه در ذهن کودک بماند و در طول زندگی به نفع آنها باشد.
 

۱۱ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

آموزش پاکسازی پوست تهران دکتر فاطمه حبشی

فواید، عوارض و هزینه های پوست صورت

صورت یکی از قابل مشاهده ترین قسمت های بدن است و اولین ناحیه ای است که اثرات پیری یا استرس محیطی را نشان می دهد، بنابراین مراقبت از پوست صورت بسیار مهم می شود. حفظ سلامت پوست در ظاهر و شادابی صورت تاثیر دارد و به داشتن پوستی جوان و شاداب کمک می کند. سطح پوست ما با سلول های مرده پوشیده شده است که در واقع از پوست محافظت می کنند، هر ماه این سلول های مرده از بین می روند و سلول های جدید جایگزین می شوند. با تجمع سلول های مرده در سطح پوست، درخشندگی و شادابی پوست کاهش می یابد.

اینجاست که مراقبت از پوست و حذف سلول های مرده پوست اهمیت پیدا می کند. درمان های خانگی زیادی برای مراقبت از پوست صورت وجود دارد، مانند شستن صورت با پاک کننده ها، استفاده از کرم های مرطوب کننده یا ماسک های ویتامینه، اما گاهی اوقات بهتر است این کار را اصولی و به دست متخصص انجام دهید. صورت یکی از روتین‌های مراقبت از پوست است که می‌توانید از آن استفاده کنید، چه پوست‌های چرب، خشک یا مستعد آکنه داشته باشید.

مراقبت از پوست چیست؟

فیشال درمان های پوستی چند وجهی است که شامل بخار دادن، ماسک زدن، لایه برداری، پاکسازی، ماساژ صورت و انواع کرم ها و لوسیون ها می شود. به زبان ساده، درمانی که هدف آن بهبود ظاهر پوست و آرامش بیشتر پوست و صورت است. درمانی که نیازی به استفاده از محصولات خاصی ندارد و اگر به درستی و متناسب با نوع پوست شما انجام شود، فواید زیادی دارد. به عنوان مثال، باید توجه داشت که پوست های حساس را لایه برداری نکنید.

درمان صورت یکی از روش های جدیدتری است که برای جوانسازی پوست استفاده می شود و به دلیل اینکه کاملا غیر تهاجمی است، بسیاری از افراد این روش را به سایر روش های تهاجمی ترجیح می دهند. سایر کاربردهای سایت عبارتند از:

افزایش تولید کلاژن،

از بین بردن سلول های مرده پوست،

بهبود ظاهر خطوط ریز و عیوب روی صورت،

پاکسازی منافذ

پوست را مرطوب و آبرسانی می کند.

فواید پوست صورت

پاکسازی عمیق: تمیز کردن بسیار بهتر و عمیق‌تر از روش‌های پاک‌سازی خانگی، به حذف و از بین بردن تجمع چربی، سموم و کثیفی و همچنین باکتری‌های دخیل در مشکلات پوستی کمک می‌کند. یک لایه برداری خوب، مانند میکرودرم ابریژن، تمام سلول های مرده پوست را از بین می برد، منافذ را باز می کند و جذب بهتر محصولات دیگر را تضمین می کند. این همچنین به داشتن پوستی شاداب، صاف و جوان کمک می کند.

ضد پیری: درمان های صورت روند پیری را کند می کند و از چین و چروک پوست جلوگیری می کند. ماساژ صورت با کرم ضد پیری باعث افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی و در نهایت افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شما و در نتیجه کاهش خطوط و چین و چروک پوست می شود.

جوانسازی پوست: اسکراب، ماساژ، بخار دادن و ماسک زدن در طول درمان صورت به جوانسازی پوست کمک می کند، به عبارت دیگر پوستی شاداب، جوان و سالم خواهید داشت. نتایج ممکن است بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده نباشد، اما پوست پس از مدتی طولانی بازمی گردد و احساس خوبی نسبت به آن خواهید داشت. البته ادامه درمان توصیه می شود.

مراقبت از پوست خود را بهبود بخشید: پس از معاینه پوست، پزشک تصمیم می گیرد که کدام رژیم مراقبت از صورت برای شما بهترین است و محصول مناسب را برای پوست شما تجویز می کند. این موارد بسیار مهم هستند زیرا می توانند از مشکلات پوستی جلوگیری کنند و پوست شما را در وضعیت خوبی نگه دارند.

درمان مشکلات پوستی: پس از تشخیص بیماری و مشکل پوستی، درمان صورت به بهبود و بهبود وضعیت پوست کمک می کند. مشکلاتی مانند جوش های سرسیاه، سرسفید، آسیب های ناشی از آفتاب و اسکار آکنه با درمان صورت کاهش می یابد یا به طور کامل درمان می شود.

لینک منبع: دوره پاکسازی پوست تهران دکتر حبشی

۰۳ شهریور ۰۲ ، ۱۱:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت