منم خیلی میخوام زبانم خوب شه .راستش قبلا مدت خیلیییی کوتاهی کلاس رفتم ولی ازونجایی که نمیتونم با آدما باشم زیاد :))نرفتم .ازون ب بعد خودمم تنبل شدم و دنبال راه راحتی بودم که انگیزه بده واسه خودندن و بلد شدن و نوشته‌های مختلف دیگری که در زبانشناس ارائه‌شده است. ما سعی کرده‌ایم که روش‌هایی علمی برای شما ارائه کنیم ولی بازهم تکرار می‌کنم که توقف در این روش‌ها صرفاً برای یافتن بهترین روش آموزشی کاری وقت‌گیر و بیهوده است.

بهترین آموزشگاه زبان تهران کجاست؟

در رابطه با زبان فرصتتون چقدر هست و الان در چه سطحی هستید و بکگراندتون چی بوده؟ و ایده ی این سایت هم از همین جا رقم خورد که راه خیلی بهتر و معقولانه تری برای یادگیری زبان هست. در واقع بنده تمام روشهایی که در نهایت به منطقی بودنشون پی بردم رو در نرم افزار زبانشناس پیاده سازی کردم.

سلام برای اینکه خسته نشین، پیشنهادم به شما اینه توی پارک، طبیعت و در کل مکانهای پرانرژی زبان بخونین. اگر اهل ورزش هم هستین هنگام ورزش هم میتونین بخونین. خلاصه بایستی یک جورایی تحرک داشته باشین. وقتی آدم تحرک داره، ذهن انسان پویا است و کمتر خسته میشه. در ضمن، دلیل دوم خسته شدن از زبان انگلیسی هم خوندن درسهای خسته کننده با روش های تکراری هست. وقتی اولین قدم را که برداری همه‌چیز رفته‌رفته درست می‌شود. می‌توانی با همین روش‌ها و متدهایی که در بالا عنوان کردم شروع کنی، اگر خوشت آمد ادامه بدی و اگر خوشت نیامد با روش دیگری ادامه بدی. ولی شروع کن. همین حالا!

دوما منابعی در نرم افزار زبانشناس انتخاب کردیم که به همراه تکنیک هایی که گفتیم، مثل تکنیک سایه و پنج استراتژی، مکالمتون رو به سرعت تقویت میکنه. این منابع از بهترین اساتید این حوزه گلچین شدن و خودم به شخصه تک تکشون رو انتخاب کردم که بهترین باشن. درود بر شما خیلی ممنون از نظر لطفی که نسبت به وبسایت بنده دارید. هر کمکی از دست بنده بر بیاید برای شما انجام میدهم. اما بایستی مشکلات و اهدافتان را دقیقتر بیان بفرمایید. به همین خاطر سایت آموزشگاه زبان ایران آکسفورد را به شما به عنوان یکی آموزشگاه زبان برتر معرفی می کنیم. اگر در بحث مکالمه و درک مطلب مشکل دارید پیشنهاد میکنم که از اپلیکیشن زبانشناس استفاده کنید و پکیج داستان های واقعی را استفاده نمایید.

اما در مقایسه با دیگر روش‌های کنکوری و تستی (که فقط به درد کنکور می‌خورند) نمی‌توان گفت که آیا زبانشناس بهتر است یا خیر. هروقت میام برای خودم یه برنامه ریزی کنم که شامل هر چهار مهارت باشه نمیدونم از کجا و چطور شروع کنم حتی الان نمیدونم کدوم یکی از دوره های نرم افزارتون رو باید مطالعه کنم و چطور روشون کار کنم.

یاد گیری زبان در بهترین کلاس زبان

درود بر شما داستان وارد شدن من به سایت شما از این قراره که امروز دیجی کالا برنامه آموزش تصویری نصرت رو تو پیشنهاد شگفت قرار داده بود منم اومدم دربارش تحقیق کنم خوردم به سایت شما که نمیدونم چه جوری شد من زبانشناس رو دان کردم البته اصلا با توضیحات شما در سایت نفهمیدم که اصلا به چیزی داشتم جستجو میکردم ربطی نداشت. بنده خب مثل خیلی ها علاقمند به یادگیری به زبان انگلیسی هستم همه جور موسسات رفتم همه جور برنامه، کتاب،ویدیو، کلا همه چیزی رو که فکر کنی رو تجربه کردم ولی به قول شما واقعا بعد مدتی خسته میشدم و بیخیال میشدم و این همین چیزی که شما تو سایتتون نوشته بودین بود که بخاطرش من اصلا فراموش کردم که دنبال چی بودم آخه حرفای دلم رو پیدا کرده بودم و کنجکاو بودم که واقعا راهکار شما با این همه تفاسیر چی میتونه باشه! آزمون دکتری دادن با انگلیسی یاد گرفتن منافاتی نداره. نرم افزار زبانشناس طوری طراحی شده که هم مکالمتون قوی بشه و هم دایره ی لغاتتون به سرعت افزایش پیدا کنه. پیشنهاد میکنم که حتما این نرم افزار رو از کافه بازار دانود کنین و با بسته ی داستان های واقعی شروع کنین.