اتاق اینترنت

مرکز خدمات مرتبط با اینترنت

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

قرارداد پشتیبانی شبکه چیست؟


قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه بیانیه ای از تعهدات و مسئولیت های شخص یا تیمی است که در ازای دریافت مقدار مشخص یا متغیر پول، ملزم به ارائه خدمات به یک شرکت شخص ثالث در یک دوره کوتاه یا بلند مدت است. . بسته به مذاکراتی که در این زمینه انجام می شود، در قرارداد موارد مختلفی ذکر می شود، اما چارچوب مشخص مشخصی برای قرارداد وجود ندارد که مورد توافق طرفین باشد.

یک قرارداد پشتیبانی شبکه ممکن است شامل نظارت و نگهداری کامل زیرساخت باشد، در این صورت شرکت دریافت کننده باید دسترسی ویژه ای را به ارائه دهنده خدمات برای ارزیابی از راه دور وضعیت شبکه ارائه دهد، یا ممکن است محدود به تجهیزات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. مورد شرکت موظف به شناسایی مشکلات و رفع آنها می باشد.

این سوال پیش می آید که چه شرکت هایی باید قرارداد تامین را امضا کنند؟ این وسعت شبکه است. بستگی به تعداد کارکنان شرکت و نوع خدماتی که شرکت ارائه می دهد دارد. برای مثال اگر تعداد کارکنان یا تعداد تجهیزات محدود باشد. بهتر است برای پشتیبانی شبکه با شرکت های خدماتی قرارداد ببندید اما اگر حجم کار زیاد باشد و کارمندان زیادی در شبکه مشغول به کار باشند. این عملا غیرممکن است. بهتر است برای رسیدگی به امور مهم با یک تیم متخصص شبکه حرفه ای قرارداد بلندمدت ببندید تا یک نفر به تنهایی به تمامی امور رسیدگی کند.
شرکت دایان شبکه کاران، شرکت راه اندازی شبکه های کامپیوتری، خدمات کامپیوتری را به شما ارائه می دهد.
هنگام عقد قرارداد بهتر است به نکات زیر توجه شود:

همه درخواست ها باید در قراردادی نوشته شوند تا مسئولیت های ارائه دهنده خدمات و نیازهای دریافت کننده خدمات مشخص شود.

مدت زمان حمایت باید تعیین شود. این دوره ممکن است از چند ماه تا یک سال طول بکشد.

نحوه دریافت هزینه باید مشخص شود.

بخش مهمی از قرارداد نحوه شکستن آن است. در این قسمت هر یک از طرفین باید شرایط فسخ قرارداد را مشخص کنند.

هویت واقعی شخص یا شخص حقوقی شرکتی که قرار است با آن قرارداد منعقد شود باید به وضوح در قرارداد قید شود.

خدماتی که شرکت پشتیبانی شبکه ارائه خواهد کرد باید به خوبی مستند باشد.

شرایط حمایت از زیرساخت ها باید در روزهای آخر هفته مشخص شود.

در صورت وجود مشکل یا تعارض بین این دو، چگونه باید مشکل را حل کرد؟ (مثلاً آیا باید برای شخص ثالث یا شرکت مورد تایید هر دو طرف ارسال شود؟)

چه مواردی در سرویس گنجانده نشده است؟

شرایط دریافت غرامت چیست؟

نکته مهمی که برخی از شرکت ها نادیده می گیرند اما می تواند در آینده به یک موضوع تبدیل شود، شرایطی است که تحت آن نام گیرنده برای اهداف بازاریابی استفاده می شود. معمولاً شرکت ها یا افرادی که خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه می دهند از نام شما در بازاریابی خود استفاده می کنند. بد نیست برای جلوگیری از بروز مشکل در این زمینه به این موضوع اشاره کنید.

پس از امضای قرارداد، هیچ تغییری در قرارداد مجاز نیست مگر اینکه به صورت کتبی بین طرفین توافق شود.

این توافقنامه باید در چارچوب قوانین کشور تنظیم شود. لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تخلف در این زمینه می تواند عواقب قانونی برای هر دو طرف به دنبال داشته باشد.

قرارداد باید در قالب ساختاری مانند پیش نویس اول، پیش نویس دوم و غیره تنظیم شود.

دو نسخه از قرارداد باید تهیه و توسط طرفین امضا شود.

نوع خدمات ارائه شده باید در قرارداد درج شود.

تعیین شرایط تمدید خودکار یا فسخ قرارداد.

توصیه هایی برای تیم پشتیبانی شبکه

اگر به عنوان یک کارشناس پشتیبانی مستقل یا به عنوان یک تیم متخصص با یک ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه قرارداد می بندید، بهتر است برای داشتن یک تجربه کاری دلپذیر به نکات زیر توجه کنید:

تمام خدمات ارائه شده را ضبط و بایگانی کنید و به شرکت میزبان گزارش دهید.

هنگام انتقال سخت افزار به خارج از سایت، تمام مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری، شماره سریال دستگاه و غیره را مستند کنید. و فاکتور در اختیار شرکت قرار دهید.

در صورت تعمیر تجهیزات معیوب، لیست دقیق قطعات تعویض شده را در اختیار مشتری قرار دهید.

هر از چند گاهی به مرکز مربوطه مراجعه کنید.

نرم افزارهای زیرساختی مانند سیستم عامل و آنتی ویروس را به طور مداوم به روز کنید.

در صورت تمایل، مشاوره فنی شبکه را برای بهبود عملکرد شبکه به مشتری ارائه دهید.

لیست نگهداری و پشتیبانی شبکه

چک لیست شبکه به خدمات و عملیاتی اشاره دارد که باید در نگهداری و پشتیبانی شبکه در نظر گرفته شود. متاسفانه تهیه چک لیست برای نگهداری و پشتیبانی سرور و شبکه کار ساده ای نیست، زیرا شبکه سازمان فرمت خاصی ندارد و هر سازمانی بر اساس سیاست ها و برنامه های استراتژیک اقدام به تهیه شبکه می کند. به همین دلیل باید چک لیستی با توجه به شبکه پشتیبانی تهیه شود.

به عنوان مثال، چک لیست پشتیبانی شبکه ممکن است فقط مسائل نرم افزاری را پوشش دهد، شامل وضعیت مدیریت زیرساخت مجازی سازی، زیرساخت شبکه، به ویژه کابل کشی و یکپارچگی سخت افزار باشد، یا تمام موضوعات مرتبط با شبکه را پوشش دهد. ترکیب این عوامل ساختاری متفاوت از چک لیست دارد. برای ایجاد یک چک لیست دقیق و دقیق، باید تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد شبکه به دست آورید. چک لیست ها دارای برخی ویژگی های مشترک هستند.

سازمان های حرفه ای چک لیست را به دو قسمت تقسیم می کنند که قسمت اول شامل نکات فنی و نکات کلی و قسمت دوم شامل موارد ویژه می باشد. به عنوان یک تیم حرفه ای پشتیبانی شبکه یا تعمیر و نگهداری شبکه، در صورت توجه به نکات مهم در تهیه چک لیست، قادر به پشتیبانی بهتر از شبکه ها خواهید بود.

۲۸ مهر ۰۳ ، ۱۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

دزدگیر ساختمان چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


حفظ امنیت و آرامش یکی از جدی ترین مسائلی است که همه برای دستیابی یا بهبود آن در زندگی خود تلاش می کنند. شاید مدت زیادی از ظهور دزدگیر ساختمان و آلارم مکان در بازار نگذشته باشد، اما این سیستم ها به سرعت رشد کرده اند و بسیار محبوب هستند.

طبیعی است که نگهداری از خانه یا همان حفاظت از فروشگاه با سرمایه زیاد یکی از کارهایی است که صاحبان خانه باید از آن زمان بدانند. بر اساس نوع کاربری و محیطی که دزدگیر در آن نصب شده است، سنسورهای مختلفی در آن تعبیه شده است. سنسورهای هشدار مکان به محرک های محیطی مانند شوک، آتش یا حرکت پاسخ می دهند و نظارت و کنترل محیط را تسهیل می کنند. قبل از خرید دزدگیر بهتر است اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه شما را با سیستم های اعلام سرقت و عملکرد آنها آشنا می کنیم.

دزدگیر ساختمان چیست؟

سیستم دزدگیر مسکونی یک سیستم ضد سرقت است که از سنسورهای مختلف و تجهیزات مختلف برای اطلاع صاحبان خانه از خطر سرقت استفاده می کند. دزدگیر ساختمانی نه تنها به عنوان دزدگیر خانه، بلکه در مکان های عمومی و مهم مانند ادارات و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دزدگیر منزل به اشکال مختلفی مانند دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و دزدگیر محلی، دزدگیر با سیستم دزدگیر و دزدگیر با شماره گیر سیم کارت ارائه می شود. زنگ حضور می تواند شماره های مهم را از طریق خط ثابت نیز فعال کند، اما نکته مهم این است که در صورت قطع شدن خطوط تلفن، عملکرد آنها متوقف می شود. بنابراین دزدگیر دزدگیر در مکان هایی که سیم کارت قابل اعتمادتر است.

استفاده از دزدگیر ساختمان در مناطق مختلف

با شنیدن نام سرقت، ناخودآگاه به یاد سارقان می افتیم. اما کاربرد دزدگیر ساختمان تنها به دزدگیر خانگی محدود نمی شود. سیستم های هشدار در ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری، صنعتی و نظامی و حتی برای نظارت بر زندان ها استفاده می شود.

کاربرد سیستم ضد سرقت بسته به نوع سنسور مورد استفاده متفاوت است. همچنین دزدگیر ساختمانی در فضاهای بزرگ و کوچک عملکردهای مختلفی را انجام می دهد. با این حال، دزدگیر ساختمان عموماً برای محافظت از جان و مال ساکنان یا سازمان ها استفاده می شود. برخی از دزدگیرها فقط برای اهداف نظارتی استفاده می شوند و سارقانی که با مکان های هشدار دهنده مواجه می شوند با مشکل جدی مواجه می شوند. برخی دیگر از سیستم های امنیتی خانه با هدف جلوگیری از حوادثی مانند آتش سوزی به سنسورهای مختلفی مجهز شده اند. دزدگیر محلی نیز می تواند به سیستم دوربین مداربسته متصل شود و عملکرد بیشتری داشته باشد.
دزدگیر صنعتی و منزل را از شرکت مرکزی آژیر بگیرید.
ویژگی های هشدار ساختمان

نوع دزدگیر در یک ساختمان بسته به کاری که از ما انتظار می رود دارای ویژگی های متفاوتی است. به عنوان مثال، اعلان‌های ساختمان بدون سیستم هشدار فقط وظیفه نظارت و کنترل محیطی را بر عهده دارند. سیستم های پیشرفته مجهز به قابلیت نمایش و ضبط تصویر هستند. به طور معمول، دزدگیرهای سرقت مجهز به یک یا چند سنسور برای تشخیص و تشخیص دسترسی غیرمجاز و یک سیستم هشدار برای اطلاع مالک یا افسر هستند. آگهی های ساختمان معمولاً دارای اجزای زیر هستند:

• واحد کنترل ساختمان یا تابلوی کنترل

• سنسور یا سنسورها

• دستگاه های هشدار دهنده

• اتصال داخلی

• تجهیزات ایمنی

قسمت اصلی سیستم دزدگیر ساختمان، تابلوی کنترل یا مرکز کنترل دزدگیر است. این قسمت سیگنال ها و داده های ورودی لازم را پردازش می کند. نوع اطلاعات بسته به نوع سنسورهای مورد استفاده متفاوت است و می تواند لرزش، صدا یا نظارت بر حرکت باشد. تیم هشدار مسئول گزارش هر گونه فعالیت مشکوک به مالکان ساختمان یا افراد مربوطه است. برخی از این دستگاه ها فقط آژیر را پخش می کنند، در حالی که برخی دیگر برای تماس با شماره های ذخیره شده در حافظه در صورت نیاز طراحی شده اند. تجهیزات امنیتی شامل نورافکن های دوربین مدار بسته و سنسورهایی است که حرکت مشکوک را تشخیص می دهد.

سنسور زنگ ساختمان

معمولاً انواع مختلفی از سنسورها بسته به محل نصب و کارایی دزدگیر در یک خانه هوشمند مانند دزدگیر منزل یا دزدگیر دزدگیر اداری یا گروهی استفاده می شود. سنسورهای دزدگیر در انواع مختلف به دو صورت سیمی و بی سیم کار می کنند که برای نصب آنها نیازی به سوراخ کردن دیوارها، کف یا سقف ساختمان نیست. یکی از رایج ترین روش ها استفاده از آشکارسازهای حرکتی مادون قرمز در سیستم های اعلام سرقت می باشد. به طور کلی انواع سنسورهای اعلام سرقت عبارتند از:

• سنسور تشخیص حرکت

رایج ترین نوع سنسوری که برای زنگ امنیتی خانه هوشمند استفاده می شود، سنسور حرکت است که به چشم، رادار، PIR و غیره نیز معروف است. همانطور که از نام این سنسور پیداست، اگر فردی در محیط حرکت کند، متوجه می شود. دزد وارد می شود و به شماره های مورد نیاز پیام هشدار می دهد.

• سنسور مغناطیسی جی بو آلارم دیز

این مدل سنسور سارق برای کنترل باز و بسته شدن در و پنجره می باشد. برای امنیت بیشتر، این سنسور ورودی را می پوشاند و در صورت باز شدن درب و پنجره، زنگ هشدار را به صدا در می آورد.

• سنسور شوک یا سنسور لرزش

این سنسور به ضربه یا لرزش حساس است و بلافاصله فعال می شود. تصور کنید وجود این سنسور در طلافروشی بسیار مهم است، زیرا این سنسور در هر برخوردی فعال می شود، چه شیشه پنجره را بشکند، چه دیوار کناری را خراب کند و چه سقف مغازه را خراب کند.

• آشکارسازهای دود یا آشکارسازهای دود

در مکان هایی که آتش به سرعت گسترش می یابد، داشتن دزدگیر با دتکتور دود ضروری است. به عنوان مثال، در یک انبار کاغذ، تشخیص به موقع و هشدار آتش سوزی می تواند از صدمات میلیاردها تن جلوگیری کند و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کند. این سنسورها معمولاً به یک سیستم اطفاء حریق مرکزی متصل می شوند که توسط منبع تغذیه اصلی نیروگاه پشتیبانی می شود.

• سنسور تشخیص گاز شهری

این سنسور به افراد در مورد خطر نشت گازهای خطرناک هشدار می دهد و به ویژه برای افرادی که حس بویایی آنها ضعیف است ضروری تلقی می شود. البته برخی از گازها بی بو هستند. مثلا گاز مونوکسید کربن که بو ندارد اما گازی سمی و انفجاری است. دزدگیرهای دزدگیر در مناطقی که سنسورهای تشخیص گاز شهری نصب شده اند باید مطابق با استانداردهای ملی طراحی شوند. در غیر این صورت کار نمی کنند و فروش آنها جرم است.

۲۶ مهر ۰۳ ، ۰۷:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

0 تا 100 روش کار یخچال فریزر


یخچال چگونه کار می کند؟ در پایدار سرویس تهران قصد داریم به طور کامل نحوه عملکرد یخچال های NoFrost قدیمی و جدید را توضیح دهیم.

این مقاله را تا انتها بخوانید و سوالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات پایین صفحه با ما در میان بگذارید. این مقاله توسط تعمیرکاران و کارشناسان برتر خدمات تهیه و منتشر شده است.

یخچال چگونه کار می کند؟

با کاهش دمای غذا، سرعت تولید مثل و رشد باکتری ها کاهش می یابد و باعث می شود غذا در خانه ماندگاری بیشتری داشته باشد.

اگر یخچال اختراع نشده بود امروزه نمی توانیم غذای خود را به راحتی برای چند روز (در یخچال) یا حتی چند هفته نگهداری کنیم. (در فریزر)

یخچال چگونه دمای داخل کابین را خنک می کند؟ تبرید بسیار ساده است و زمانی اتفاق می افتد که گاز مبرد حالت خود را از حالت گازی به مایع و بالعکس در ما تغییر دهد.

یخچال چگونه سرما تولید می کند؟

در یخچال تغییر حالت گاز به مایع و مایع به گاز باعث خنک شدن آن می شود، اما چگونه می توان حالت گاز را از مایع به گاز و بالعکس تغییر داد؟

برای این کار به قطعات زیر نیاز دارید:

حالت یخچال

اواپراتور

خازن

لوله مو

البته یخچال دارای قطعات دیگری مانند برد الکترونیک، سنسور، ترموستات، تایمر، ترمودیسک، ترموفیوز و ... نیز می باشد که وظیفه کنترل را بر عهده دارند، خروجی سرما فقط توسط 4 قطعه فوق تولید می شود.
برای تعمیر یخچال با نمایندگی تعمیر یخچال بوش تماس بگیرید.
بهره برداری از وسایل نقلیه یخچال دار

برای تغییر حالت گاز و ایجاد سرما در یخچال نیاز به تغییر و تغییر فشار گاز است، کمپرسور یا موتور یخچال فریزر گاز را می چرخاند و در مدار تبرید فشار ایجاد می کند.

برای اینکه بفهمیم یخچال چگونه کار می کند باید بدانیم که یکی از مهمترین قسمت های خنک کننده یخچال موتور است و تا زمانی که موتور یخچال کار نکند خنک نمی کنیم.

کندانسور یخچال چگونه کار می کند؟

وقتی موتور روشن می شود، فشار گاز افزایش می یابد زیرا فشار گاز افزایش می یابد و در دمای محیط به مایع تبدیل می شود.

با تقطیر گاز فشار آن افزایش می یابد و از کندانسور خارج می شود و به سمت لوله مویین حرکت می کند.

نحوه عملکرد لوله های مویرگی در فریزر

حال مبرد مایع با فشار زیاد به داخل لوله مویین حرکت می کند، در اینجا مایع پس از عبور از فیلتر خشک کن وارد لوله مویرگی می شود.

لوله مویرگی لوله ای با قطر بسیار کم و طول بسیار زیاد است.

اواپراتور یخچال و نحوه عملکرد آن در فریزر

زمان عبور از لوله مویین و تغییر حالت از مایع به گاز است و این تغییر حالت باعث خنک شدن آب می شود.

حال سرمای تولید شده در اواپراتور با تبادل گرما از جسم گرم به بدن سردتر ایجاد می شود، این گاز دوباره به کمپرسور منتقل می شود و این چرخه تکرار می شود تا بتوان دمای یخچال را تنظیم کرد.

۲۰ مهر ۰۳ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

همه چیز درباره ماشین ظرفشویی...


ماشین ظرفشویی وسیله ای اتوماتیک است که ظروف کثیف را شسته و تمیز می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را روشن کنید، مواد شوینده اضافه کنید، چرخه شستشو را تنظیم کنید و دکمه شروع را فشار دهید.  تا انتها با سرویس بوش همراه باشید.

اما ماشین ظرفشویی اقدامات خاصی را نیز انجام می دهد، از جمله:

خودش آب اضافه می کند.

آب را با سرعت و فشار بالا از طریق یک آبنما برای تمیز کردن ظروف پاشش می کند.

✅ آب کثیف را تخلیه می کند.

✅ با پاشیدن آب بیشتر ظروف را بشویید.

✅ هوا را برای خشک کردن ظروف گرم می کند. البته اگر این قسمت را هنگام راه اندازی دستگاه خود انجام دهید.

علاوه بر این، ماشین ظرفشویی بر عملکرد آن نظارت می کند تا همه چیز به خوبی اجرا شود. تایمر مدت زمان هر چرخه را تنظیم می کند. یک سنسور دمای هوا را برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و شکستن ظروف نشان می دهد، در حالی که سنسور دیگر می تواند تشخیص دهد که سطح آب به اندازه کافی برای شروع چرخه شستشو و تخلیه بالا است. برخی از ماشین های ظرفشویی دارای حسگرهایی هستند که میزان آلودگی آب چکه شده از ظرف را تشخیص می دهند و وقتی آب به اندازه کافی تمیز شد، ماشین ظرفشویی متوجه می شود که ظرف تمیز شده است.

شستن میوه:

اگر از صاحبان فروشگاه بپرسید به شما می گویند که همه ماشین های ظرفشویی میوه و سبزیجات را می شویند و یک سبد میوه دارند. بد نیست بدانید این سبد میوه به قول مغازه داران فقط طبقه اول ماشین ظرفشویی شماست! در واقع چیزی که ماشین ظرفشویی را از دیگر ماشین های ظرفشویی در شستشوی میوه ها متمایز می کند، قابلیت کارکرد آن با آب سرد است. این بدان معناست که ماشین ظرفشویی دارای برنامه ای است که به شما امکان می دهد میوه ها را با آب سرد بشویید تا پوسته پوسته نشود.
برای تعمیر ظرفشویی بوش در تهران کلیک کنید.
انواع ماشین ظرفشویی:

به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد:

ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده

✅ماشین ظرفشویی توکار را می توان به صورت دائمی در زیر سینک، بین کابینت یا زیر کابینت نصب کرد (به شرطی که جای کابینت ها را تغییر ندهید).

ماشین ظرفشویی رومیزی معمولا روی کابینت یا کنار سینک آشپزخانه قرار می گیرد و به راحتی قابل جابجایی است. حتی یک ماشین ظرفشویی رومیزی را می توان در انبار نگهداری کرد و در صورت نیاز برای شستن ظروف در آشپزخانه نصب کرد. ماشین ظرفشویی برای ورود آب به داخل ماشین نیاز به یک شیر آب دارد و همچنین باید یک لوله تخلیه در فاضلاب قرار گیرد.

ماشین ظرفشویی با کنترل کننده حساس و لمسی:

اخیراً در طراحی ماشین ظرفشویی سعی شده خلاقیت ظاهری، کارایی، اصول بهداشتی و بهبود مصرف انرژی در نظر گرفته شود. انواع مختلفی از ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد که از نظر عملکرد و طراحی بسیار متفاوت هستند. ماشین ظرفشویی های سنسور و کنترل لمسی نوع جدیدی از ماشین ظرفشویی هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف درب موجود می باشند.

در دسترس بودن سنسورها:

قابلیت جدیدی که در شستن ظروف استفاده می شود سنسورها هستند. نقش سنسور افزایش بهره وری انرژی با تنظیم میزان آب مصرفی در ماشین ظرفشویی به میزان ظروف کثیف است.

کاهش صدا:

یک ویژگی جالب صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیت تاخیر در شروع شستشو در برخی مدل ها است که به ماشین لباسشویی اجازه می دهد زمانی که مصرف انرژی کم است روشن شود. این ویژگی باعث کاهش صدا در آشپزخانه نیز می شود.

ویژگی ها:

ویژگی هایی مانند قفسه های قابل تنظیم، قفسه های بالایی متحرک و وجود سوراخ های دندانی باعث افزایش قدرت ماشین ظرفشویی می شود. علاوه بر این، مدل سه کشو از مدل قدیمی دو کشو بلندتر است. این قفسه کوتاه برای لیوان ها یا سایر ظروف کوچکتر عالی است. برخی از مدل ها طراحی خوبی برای سبد برش دارند که برای استفاده بهتر از فضا می توان آن را به دو یا سه قسمت تقسیم کرد.

ویژگی های اضافی:

ویژگی های جانبی خودرو متفاوت است و هر شرکتی ویژگی های متفاوتی را برای قابل قبول بودن محصول قرار داده است. برخی از این امکانات عبارتند از:

در برخی از خودروها تکیه گاه سبد پلاک متحرک است اما می توانید ترتیب قرار گرفتن این پلاک ها را بر روی خودرو به دلخواه تغییر دهید.

✅ برخی از ماشین های ظرفشویی دارای سیستم خاصی به نام پولیش هستند. به این صورت که در مرحله آخر آبکشی، مواد شوینده روی ظروف پاشیده می شود که به لطف آن شستشو کامل شده و ظروف براق می شوند. این

علاوه بر این، این واقعیت که ظروف واقعی هستند، این سیستم به آنها اجازه می دهد تا به سرعت خشک شوند.

✅ برخی از ماشین های ظرفشویی از ریل های جدیدی برای افزایش استحکام و ایمنی سبد استفاده می کنند که با استفاده از آن می توان سبد را به راحتی و بدون هیچ مشکلی - حتی در حالت پر شدن کامل - خارج کرد. به این

از آنجایی که ریل پایینی عمیق‌تر است، این عمق پایداری کامل سبد را تضمین می‌کند و دشواری برداشتن آن را از بین می‌برد.

✅ علاوه بر گزینه های شستشوی فوق العاده داغ، برخی از ساعت ها شستشوی اضافی را نیز برای کاربران مراقب ارائه می دهند.

برخی از ماشین های ظرفشویی مجهز به سیستم تایمر تاخیر هستند. برخی از ماشین های ظرفشویی به سیستم تبادل حرارت نیز مجهز هستند.

۲۰ مهر ۰۳ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام «دست به خاکم بزنی گوهر و الماس بشه»

متن آهنگ سیامک عباسی دست به خاکم بزنی گوهر و الماس بشه

ﺷﺐ ﻋﻴﺪه ﭘﺎﺷﻮ ﻛﺎراﺗﻮ ﺑﻜﻦ دﻳﺮ ﺷﺪه

اوﻣﺪه ﺧﻨﺪه و ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻰ ﺳﺮازﻳﺮ ﺷﺪه

دﻟﻤﻮن از ﻏﻢ ﺳﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﮔﺬﺷﺖ ﺳﻴﺮ ﺷﺪه

دل اﮔﻪ ﮔﻴﺮ ﺷﺪه ﻋﺸﻘﻪ ﻛﻪ زﻧﺠﻴﺮ ﺷﺪه

ﭘﺎﺷﻮ ﻫﻔﺖ ﺳﻴﻨﻮ ﺑﭽﻴﻦ ﺗﺎ ﻳﻪ ﺷﺐ ﺧﺎص ﺑﺸﻪ

اﻣﺴﺎل اﻳﺸﺎﻟﻠﻪ ﭘﺮ از ﺷﺎدی و اﺣﺴﺎس ﺑﺸﻪ

دﺳﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻛﻢ ﺑﺰﻧﻰ ﮔﻮﻫﺮ و اﻟﻤﺎس ﺑﺸﻪ

ﭼﻜﺎﺗﻢ ﭘﺎس ﺑﺸﻪ ﻫﺮﭼﻰ دﻟﺖ ﺧﻮاﺳﺖ ﺑﺸﻪ

آﺧﻪ ﺳﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﮔﺬﺷﺖ ﻏﻢ ﺗﻮ دﻟﺎﻣﻮن ﺧﻮﻧﻪ ﻛﺮد

اون ﻫﻤﻪ ﺑﺪ ﺑﻴﺎری زﻧﺪﮔﻰ رو وﻳﺮوﻧﻪ ﻛﺮد

ﻫﺮﻛﺎری ﺧﻮاﺳﺘﻴﻢ ﺑﻜﻨﻴﻢ ﻳﻪ ﭼﻴﺰی رو ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻛﺮد

ﺑﻪ ﻫﺮ دری زدﻳﻢ ﻧﺸﺪ ﻫﻤﻤﻮﻧﻮ دﻳﻮوﻧﻪ ﻛﺮد

وﻟﻰ اﻣﺴﺎل ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﻰ دﻟﺨﻮﺷﻰ ﺗﻤﻮم ﺑﺸﻪ

ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻫﺎ ﺣﺮوم ﺑﺸﻪ اﻣﺴﺎل دﻳﮕﻪ ﺷﺎدی ﺑﺎﻳﺪ

ﻣﻬﻤﻮن ﺧﻮﻧﻤﻮن ﺑﺸﻪ

ﭘﺎﺷﻮ ﻫﻔﺖ ﺳﻴﻨﻮ ﺑﭽﻴﻦ ﺗﺎ ﻳﻪ ﺷﺐ ﺧﺎص ﺑﺸﻪ

اﻣﺴﺎل اﻳﺸﺎﻟﺎ ﭘﺮ از ﺷﺎدی و اﺣﺴﺎس ﺑﺸﻪ

دﺳﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻛﻢ ﺑﺰﻧﻰ ﮔﻮﻫﺮ و اﻟﻤﺎس ﺑﺸﻪ

ﭼﻜﺎﺗﻢ ﭘﺎس ﺑﺸﻪ ﻫﺮﭼﻰ دﻟﺖ ﺧﻮاﺳﺖ ﺑﺸﻪMusicdel | موزیکدل

 آهنگ جدید سیامک عباسی به نام «دست به خاکم بزنی گوهر و الماس بشه»

۱۳ مهر ۰۳ ، ۰۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت

درس خصوصی زبان: راهی موثر برای یادگیری سریع و عمیق


در دنیای امروز که ارتباطات جهانی اهمیت بیشتری دارد، یادگیری یک زبان خارجی به یک مهارت ضروری تبدیل شده است. کلاس های خصوصی در بین روش های مختلف آموزش زبان جایگاه ویژه ای دارد. با ارائه آموزش های شخصی و تمرکز بر نیازهای فردی زبان آموزان، این روش می تواند به سرعت بخشیدن به فرآیند یادگیری و افزایش اثربخشی آن کمک کند. در این مقاله نگاهی جامع به آموزش زبان خصوصی، مزایا و چالش های آن، روش های موثر و نکات مهم برای معلمان و دانش آموزان خواهیم داشت.

تعریف آموزش زبان

یادگیری زبان خصوصی به معنای یادگیری انفرادی یا گروهی بسیار کوچک است که در آن معلم توجه کامل به یک یا چند زبان آموز دارد. این نوع آموزش را می توان به صورت حضوری، آنلاین و یا ترکیبی از هر دو انجام داد. هدف اصلی تدریس خصوصی ارائه آموزش متناسب با نیازهای فردی، سطح یادگیری و سرعت است.

مطالب مفید برای یادگیری زبان

1. تغییر آموزش:

- تطبیق محتوا و روش تدریس با نیازها و خواسته های زبان آموز

- روی نقاط ضعف تمرکز کنید و نقاط قوت فردی را تقویت کنید

- قابلیت تنظیم سرعت یادگیری با توجه به توانایی های دانش آموز

2. توجه فردی:

- امکان پرسش و پاسخ مستقیم و رفع سریع ابهامات.

- فرصت های بیشتر برای تمرین و بازخورد سریع

- ایجاد فضای امن برای اشتباه کردن و درس گرفتن از اشتباهات

درس خصوصی زبان عربی

3. انعطاف پذیری:

- امکان تعیین زمان و مکان درس با توجه به برنامه دانش آموز

- برنامه درسی را به سرعت بر اساس پیشرفت یا نیازهای جدید تغییر دهید

4. تمرکز بیشتر:

- کاهش انحرافات مکرر در کلاس های گروهی

- افزایش توجه معلمان و دانش آموزان در فرآیند یادگیری

5. پیشرفت سریعتر:

- توانایی پیشرفت سریع از طریق مطالب آموزشی

- بهبود مهارت های گفتاری و شنیداری

نکات مهم برای معلمان زبان

1. ساده:

مایل باشید روش تدریس خود را با نیازهای در حال تغییر زبان آموز تطبیق دهید

- تغییرات برنامه درسی را بر اساس بازخورد یادگیرنده اتخاذ کنید

2. ایجاد ارتباط موثر:

- برای ایجاد رابطه شخصی با زبان آموز وقت بگذارید.

- درک کنید که هر زبان آموزی انگیزه ها و چالش های منحصر به فردی دارد

3. قاعدگی:

- با آخرین روش های یادگیری زبان و منابع جدید به روز باشید

مهارت های خود را در استفاده از فناوری آموزشی به روز نگه دارید
https://www.bultannews.com/fa/news/854548/%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%85%D8%A4%D8%AB%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D9%88-%D8%B9%D9%85%DB%8C%D9%82
4. صبر و حمایت:

- صبور باشید و درک کنید که یادگیری زبان کار سختی است

- از دانش آموز در لحظات سخت و خسته کننده حمایت کنید

5. اهداف واقع بینانه تعیین کنید:

- برای همکاری زبان آموزان اهداف دست یافتنی و مشخصی تعیین کنید

- پیشرفت را به صورت دوره ای ارزیابی کنید و اهداف را در صورت لزوم تنظیم کنید

ابزارها و منابع در یادگیری زبان خصوصی

1. کتاب های درسی:

- از کتاب های درسی گرامر استاندارد استفاده کنید.

- با چیزهایی که دوست دارید کامل کنید

2. ابزارهای یادگیری زبان: از ابزارهایی مانند Duolingo، Babbel یا Rosetta Stone برای تمرین در خارج از کلاس استفاده کنید.

3. پادکست ها و ویدئوها: استفاده از منابع صوتی و تصویری برای بهبود مهارت های شنیداری و درک مطلب.

4. بازی های آموزشی: استفاده از بازی های زبانی برای کارآمدتر و موثرتر کردن یادگیری

5. پلتفرم آموزش آنلاین: از پلتفرم هایی مانند زوم، اسکایپ یا گوگل میت برای یادگیری آنلاین استفاده کنید

6. ابزارهای آنلاین تعاملی: استفاده از تخته های سفید مجازی، نرم افزارهای اشتراک گذاری صفحه نمایش و غیره

ارزیابی پیشرفت در آموزش زبان

1. تست های دوره ای: انجام تست های منظم برای سنجش پیشرفت در مهارت های مختلف

2. کار عملی: ارائه کارهایی مانند نوشتن مقاله، ارائه شفاهی یا ترجمه متون.

3. خودارزیابی: دانش آموز را تشویق کنید تا پیشرفت خود را ارزیابی کند و آن را با اهداف اصلی مقایسه کند.

4. بازخورد مستمر: ارائه بازخورد منظم از معلمان در مورد پیشرفت و زمینه های بهبود

۰۹ مهر ۰۳ ، ۲۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اتاق اینترنت