اکثر کاربران دارای گوشی های اندرویدی با اپلیکیشن کافه بازار آشنایی دارند و از این رو اپلیکیشن های مورد نیاز را دانلود می کنند. با توجه به تعداد زیاد کاربرانی که از این اپلیکیشن برای دانلود اپلیکیشن های مورد نظر خود استفاده می کنند، توزیع این اپلیکیشن در کافه مارکت باعث افزایش سرعت دانلود می شود. در این مقاله اپ ناب به مزایای قرار دادن اپلیکیشن و نصب بازار می پردازیم.

مزیت انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

کانال انتشار رایگان

شبکه های عمومی رایگان رسانه ای نیستند که هدف اصلی آن معرفی برنامه شما باشد، بلکه می توانند برنامه شما را معرفی کنند. به عنوان مثال می توان گفت وب سایت های خبری نقش پخش اخبار را ایفا می کنند، اما می توانند برنامه هایی را نیز معرفی کنند. از جمله شبکه های رایگان می توان به شبکه های اجتماعی اشاره کرد. رسانه های اجتماعی علاوه بر اینکه می توانند کارهای زیادی را انجام دهند، مکانی برای نمایش برنامه شما نیز فراهم می کنند. نوع دیگر شبکه فروش، شبکه ارتباطی است. بیشتر در این مورد بعدا.

کانال های نشر مربوطه

تمام برنامه هایی که هدف یکسانی از ارائه درخواست دارند، کانال های توزیع وابسته نامیده می شوند. کانال های توزیع وابسته مختلفی وجود دارد که کاربران برای دانلود برنامه های مورد نیاز خود از آنها استفاده می کنند. اپ استور یک کانال توزیع وابسته برای کاربران iOS است. کافه بازار می توان گفت یکی از بهترین کانال های توزیع وابسته در ایران است که اپلیکیشن های مفید بسیاری را با تعداد کاربران زیاد در اختیار کاربران اندرویدی قرار می دهد.

کافه بازار چیست؟

اپلیکیشن بازار یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای کاربران دارای سیستم عامل اندروید می باشد. از طریق کافه بازار می توانید به اپلیکیشن های متنوع و بسیار کاربردی دسترسی داشته باشید. برخی از خدمات این برنامه به شرح زیر است:

راه اندازی اپلیکیشن های فارسی برای کاربران ایرانی

پرداخت آسان برای کاربران ایرانی

ارائه محتوای انتخاب شده توسط ویراستاران

پشتیبانی روزانه از کاربران

هنگامی که برنامه شما آماده انتشار از طریق کانال های وابسته و رایگان است، کاربران می توانند از آن استفاده کنند. یکی از کانال های توزیع وابسته برای اندروید اپلیکیشن کافه بازار است. بزرگترین مزیت انتشار اپلیکیشن در کافه بازار، تعداد زیاد کاربران ایرانی است که از این اپلیکیشن استفاده می کنند. همچنین می توانید با توسعه اپلیکیشن خود در بازار درآمد کسب کنید. بنابراین با امکان پرداخت درون برنامه ای، حدود 60 درصد از درآمد حاصل از برنامه برای توسعه دهنده است.

در نتیجه

با توجه به تعداد کاربران اندرویدی که از کافه بازار استفاده می کنند، یکی از بهترین سایت های توسعه اپلیکیشن، کافه بازار است. می توان گفت یکی از مزیت های انتشار اپلیکیشن در کافه بازار، امکان پرداخت درون اپلیکیشنی است. این ویژگی به توسعه دهنده کمک می کند تا با توسعه برنامه خود درآمد کسب کند. در این مقاله به معرفی کافه بازار و راهنمای کامل ساخت اپلیکیشن در کافه بازار پرداخته ایم. امیدواریم از اجرای نمایش در کافه بازار لذت ببرید.