توشیبا توشیبا تولید کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی برای ادارات، ادارات، منازل، موسسات صنعتی و شرکت های فناوری اطلاعات است و یکی از برندهای محبوب امروزه می باشد. توشیبا در سال 1875 در ژاپن تاسیس شد. این شرکت معروف دهه هاست که به طراحی و ساخت دستگاه های کپی می پردازد. امروزه مدل های زیادی از این دستگاه را تولید کرده است که دارای امکانات فراوانی بوده و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. این دستگاه برای دفاتر کوچک با کارهای با حجم متوسط ​​تا زیاد طراحی شده است.

مشخصات دستگاه کپی توشیبا

این شرکت سری جدید محصولات خود را تحت عنوان سیستم‌های دپارتمان، سیستم‌های اداری قابل پشتیبانی از کاغذهای A4 و A3 طبقه‌بندی کرده است و اکثر این محصولات دارای قابلیت اسکن دوگانه، فیدر و اتصال شبکه هستند.

شرکت توشیبا کار بسیار ویژه ای در ارائه دستگاه های فتوکپی بزرگ و پشتیبانی از کارهای پرحجم، پرسرعت و با راندمان بالا انجام داده است. سری جدید دستگاه های کپی توشیبا برای مشاغل بزرگ طراحی شده اند و چاپ لیزری با کیفیت بالایی ارائه می دهند. یکی از ویژگی های مهم این برند سهولت در استفاده است. این ویژگی در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند زیرا دیگر نیازی به صرف زمان برای یادگیری و کار با آن ندارید.

چیزی که باید در هنگام خرید دستگاه کپی در نظر بگیرید ویژگی ها و قابلیت های آن است و دستگاهی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

انواع دستگاه کپی توشیبا

به طور کلی دستگاه های کپی توشیبا به دو نوع کارکرده و چند منظوره تقسیم می شوند و تفاوت اصلی این دو نوع در وزن، اندازه، اندازه اسکن و رنگ و سیاه و سفید است.

کپی بی نظیر از توشیبا

همانطور که از نام آن پیداست به صورت یکبار مصرف ارائه شده است و فقط قابلیت کپی اسناد توصیه شده برای استفاده های اداری کوچک و حتی خانگی را دارد. برای حجم کار سبک و متوسط ​​بهتر است از دستگاه کپی تک کاره TOSHIBA استفاده کنید.

توشیبا multfunkcia kopiilo

این نوع دستگاه کپی در برخی مدل ها علاوه بر کپی قابلیت پرینت، اسکن و فکس را دارد که برای دفاتر پرمشغله و نیازهای سازمانی پیشنهاد می شود.

قیمت دستگاه کپی توشیبا

دستگاه های کپی توشیبا آوافرهنگ نسبت به مدل ها و برندهای دیگر گران هستند و لوازم چاپ گران تری دارند. پس اگر بودجه محدودی دارید بهتر است برندهای دیگر این دستگاه را انتخاب کنید.