آزمون تافل که یک آزمون معروف در داخل و خارج از کشور است، تست زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نامیده می شود و برای افرادی طراحی شده است که زبان مادری آنها انگلیسی نیست. این آزمون بین المللی در سه قالب «کاغذی»، «کامپیوتری» و «اینترنتی» برگزار می شود و تافل iBT تنها آزمونی است که در مرکز آزمون ایرانی برگزار می شود. به گفته آزمایشگاه ETS، یک سازمان پیشرو در طراحی و اجرای آزمون، این آزمون تنها به صورت کاغذی در مناطقی که امکان تست آنلاین وجود ندارد، قابل انجام است و 97 درصد از مراکز در سراسر جهان آن را به صورت آنلاین برگزار می کنند. تافل. به گفته همین مرکز، این گواهینامه آزمون توسط بیش از 10000 مرکز، دانشگاه در بیش از 130 کشور جهان به رسمیت شناخته شده است.

آزمون تافل iBT چهار مهارت ریدینگ، شنیداری، گفتاری و نوشتاری را در 4 ساعت آزمایش می کند و نمرات داوطلب در چهار بخش به مراکز معتبر در سراسر جهان به انتخاب متقاضی ارسال می شود. به این ترتیب متقاضی می تواند مهارت های زبان انگلیسی خود را در مراکز مختلف به عنوان مثال تحصیل در دانشگاه های انگلیسی محک بزند.
برای شرکت در آزمون GRE کلیک کنید.
اهمیت تفسیر آزمون و پاسخ به سوالات تافل چیست؟

این آزمون بین المللی توجه بسیاری را در کشور به خود جلب کرده است و داوطلبان زیادی برای اهدافی مانند ادامه تحصیل در مقطع دکتری و کار در شرکت های ملی و آموزش در حال اقدام برای اخذ مدرک تافل با نمره مناسب هستند. مهارت ها و دانش به دست آمده از مطالعه واژگان، نکات نوشتن و خواندن متون مرتبط با آزمون تافل هم به طور کلی و هم به طور خاص در بخش زبان لیسانس، کارشناسی ارشد، MBA و دکترا ضروری است و از برخی منابع تافل به عنوان منبع استفاده می شود. . اما این تست ها نیز گنجانده شده و بسیار مطالعه شده است.

دانستن زبان انگلیسی و تکنیک های قبولی دو بخش مهم در آزمون تافل است. از آنجایی که آزمون تافل اینترنتی یک آزمون طولانی است و دارای سوالات بسیار متنوع و روش نمره دهی خاص است، لازم است برای کسب نتیجه مطلوب، آزمون را به طور کامل درک کرده و تکنیک های پاسخگویی به سوال را بدانید.